Spravovať nastavenia

220 relevantných návštevníkov webu len za 1€

Koľko platíte za jeden klik na vašu Facebook reklamu? Cena za klik veľmi závisí od konkrétneho segmentu a typu reklamy, no podľa štatistík sa priemerne hýbe na úrovni 0,94 €. Lepšie reklamy dosahujú ceny za klik 0,3 €. Čo by ste však povedali na to, keby ste jedného zákazníka dostali na váš web len za 0,005 €? Zdá sa vám to nemožné? Vďaka správne nastavenému obsahovému marketingu je to realita!

Túto výbornú cenu za klik sa nám podarilo dosiahnuť pri promovaní tohto blog článku na webe Dominiccars.sk, ktorého tému a obsah sme navrhli na základe analýzy záujmov cieľovej skupiny. Vytvorili sme atraktívny FB príspevok, nastavili sme vhodné publikum Facebook reklamy, investovali sme 1 € a v priebehu 1 dňa táto reklama priviedla na web až 220 ľudí, ktorých daná téma reálne zaujala, článok si prečítali a mnohí ho zdieľali so svojimi blízkymi. Dokonca, našlo sa pár čitateľov, ktorí článok zdieľali vo Facebook skupinách, vďaka čomu si ho prečítali stovky ďalších ľudí. Aj toto je jeden zo spôsobov, ako vám obsahový marketing pomôže zásadne znížiť náklady na reklamu.


Ako sme predali auto za 12 000 € za jeden deň vďaka obsahovému marketingu?

Obsahový marketing je vhodný pre každú firmu, nezávisle od toho, v akom segmente podniká a aké drahé produkty predáva. Jeho silu nám naplno ukázali aj YouTube videá, ktoré tvoríme v spolupráci s autobazárom AutoTrio.

Natočili sme podrobný videotest jazdeného Volkswagenu Golf za približne 12 000 €. Koncepciu videa sme navrhli tak, aby oslovilo predovšetkým ľudí, ktorí majú reálny záujem o kúpu tohto auta a chcú sa o ňom dozvedieť čo najviac informácií. Počas jedného dňa od zverejnenia dosiahlo naše video publikované na YouTube približne 800 organických zhliadnutí.

Hneď na druhý deň od zverejnenia videa autobazár navštívil záujemca, ktorý sa sám od seba priznal, že prišiel práve vďaka tomuto videu a auto nakoniec kúpil. Dnes má vyše 15 000 zhliadnutí a aj keď je auto už predané, video stále šíri povedomie o autobazári klienta a privádza nových zákazníkov. Podobným spôsobom sa nám do dnešného dňa podarilo urýchliť predaj mnohých ďalších vozidiel, dokonca aj v násobne vyšších cenových hladinách. A to len vďaka organickému dosahu na YouTube a kvalitnému obsahu, bez akejkoľvek platenej reklamy.


21X návratnosť investície do Facebook reklamy vďaka správne navrhnutým textom

Našou úlohou bolo vytvoriť Facebook reklamy na podporu predaja e-booku Jazdenka s cenou 4,99 €. Vytvorili sme pútavý text do príspevku, v ktorom sme zacielili na emócie potenciálneho záujemcu a v prehľadnej štruktúrovanej forme sme mu predstavili výhody, ktoré získa kúpou e-booku.

Následne sme presne definovali cieľovú skupinu a spustili sme Facebook kampaň s konverzným cieľom kúpy e-booku. V priebehu 3 dní sme na reklamu minuli 3,87 €, pričom sme predali 17 e-bookov a výsledná tržba bola na úrovni 84,83 €. Investíciu do kampane sa nám teda podarilo znásobiť viac ako 21X.

Kľúčom k úspechu však v tomto prípade nebola len správne nastavená Facebook reklama. Dôležitú úlohu zohrali aj vhodne naformulované texty v príspevku a na samotnej predajnej stránke e-booku, na ktorú sa záujemcovia dostali po kliknutí na reklamu. Texty predávajú, preto ich rozhodne nepodceňujte!


Blog ako zdroj nových objednávok v e-shope?

V spolupráci s e-shopom Autovybava.sk, ktorý predáva autodoplnky, sme vytvorili SEO blog článok na tému „škrabance na aute“. Pre tento článok sme vyladili on-page aj off-page SEO (zakomponovanie kľúčových slov do textu, navrhnutie vhodnej štruktúry, získanie spätných odkazov z autoritatívnych webov). Zároveň sme do neho vložili konverzné tlačidlá, ktoré presmerujú čitateľa do e-shopu Autovybava.sk.

Tento článok sa pomerne rýchlo dostal na prvú stránku vyhľadávania Google a už viac ako 2 roky sa priemerne nachádza na 3. pozícii vo vyhľadávaní na kľúčové slovo „škrabance na aute“. Každý mesiac ho organicky z Googlu navštívi priemerne 540 ľudí, z toho sa v priemere 78 ľudí preklikne do e-shopu Autovybava.sk. Teda, miera konverzie je na úrovni 14 %, čo je veľmi solídna hodnota.

A teraz tá dôležitá časť. Priemerne 7 zo 78 ľudí mesačne v e-shope Autovybava.sk nakúpi, pričom priemerná výška objednávky je 30 €. Takto, dámy a páni, dokáže jeden blog článok každý mesiac generovať 210 € v tržbách. Bez toho, aby sme investovali čo i len 1 cent do reklamy.

Povedzme, že do vytvorenia takéhoto článku a nastavenia SEO investujete 100 €. Za mesiac sa vám investícia vráti a následne z neho máte doslova tlačiareň na peniaze, ktorá vám bez akýchkoľvek ďalších nákladov dlhodobo generuje tržby. Aj v tomto spočíva kúzlo dobre vyladeného obsahového marketingu.

Spať domov